7,5 km ski og året 2009

Garmin Connect – Aktivitetsdetaljer for 7,5 km ski 2x lille lysløypa.

Lyset var ikke slått på i brekke-hammeren-lysløypa. Så derfor ingen elger. Ble dermed kun 2 runder i lille korsvoll-løypa.

Vært skikkelig snaut med trening i det siste, dette skal nå snu! 🙂

Oppsummering 2009

Året 2009 begynte ok med litt skiturer og en del løping.

20 mars kjenner jeg en liten murring i tåa. i 5 hele måneder, midt i konkurransetiden jeg har gledet meg til hele vinteren, får jeg bare trent svært sporadisk. Formen daler og «topper» seg med at jeg kommer dausliten i mål på 13:05 på 1 srm den 19. august. Men det skal bli bedre: Se «Årets opptur»

Total Treningstid: 108 timer

Totalt ant kilometer: 614 km

Årets nedtur: Skaden og 13:05 på 1 srm 19 august.

Årets opptur: Skaden gir seg gradvis og fra beg av september, og 14 oktober settes det knusende sesongsbeste med 11:57 på 1 srm. Fantastisk var det! :D. Trening virker!

Årets arrangement: SRM, SRM, SRM!!! 🙂

Årets debut: Hytteplanmila: (Bra, men uholdbart at de ikke oppererer med nettotid. sub 40 på mila skal ryke i 2010.) Etter en durabelig kjendis-spurt med mosjonisten.com og President Tim Bennet, kom jeg i mål på  40:24.

Årets sitat: «Sjekk maxpulsen etter 18 minutter. Det var da 2 elger gikk over sporet rett foran meg» -Vegar går på ski i lysløypa fra brekkekrysset.

2 thoughts on “7,5 km ski og året 2009

    1. Joda, men jeg Begynte å trene loping smått i 2006 så har litt forsprang :). Blitt skadet hver sesong, så håper å slippe det nå. Da skal jeg gi deg kamp ;). Er veldig lett da. Alltid vært. Fordel det.

Legg igjen en kommentar

