Siden sist: 85 km ski og et par løpeturer

Blitt lite tid til å blogge, men desto mere tid til å gå lange roolige turer på ski. Skiggelig Kaggestadtrening :).
Kommer godt over 200 km tilsammen i januar. Mye av det er veldig rolig ski, men uansett :). Ny rekord!

http://connect.garmin.com/activity/23420233

http://connect.garmin.com/activity/23207034

Har også løpt hjem fra jobb et par ganger siden Sørkedals-innlegget.
Legger med et par bilder fra en Eggedalshyttetur med dame og noe jobbfolk helgen som var.

PS: Noen som vet åssen en kan gjøre GArmin aktivitetene om til slik kort-link?
Vil dele flere lissom…
Hei! Hanne, HansO, Ingunn, AK!

4 thoughts on “Siden sist: 85 km ski og et par løpeturer

  1. Kort url? Tinyurl.com ?
    Vet ikke om det var det du mente.

    Er imponert at du har løpt halvmaraton på 1:28 og 200km i mnd er mengde rekord?

    Burde løpt på 1:18 jeg da med de kilometern’e jeg logger – eller er du bare skapt for sport & løping? 🙂

    Januar for meg ble en av de dårligste månedene siden JUNI 2009. Men bokførte i januar 214km jogg og 91km ski.

    1. Tja… Var jo rimelig aktiv frem mot jeg satsa på løping når jeg var ca 25. Tror uansett at jeg får mye gratis ved at jeg alltid har vært slank.. Er nok også viktig at jeg har trent mye kvalitet når jeg først trener. Men mangelen på mengde viser seg jo på maraton-rekorden. Du slår meg jo med over 20 minutter der tror jeg. Var fullstendig ødelagt ved 30 km også 🙂
      Uansett hadde jeg ikke hatt så lite mengde hadde det ikke vært for de hælsikkas belastningsskadene! Men virker som det gir seg litt nå. Går for å jevnlige måneder med 200 km løping :). Det blir en dobling av treningsmengde. Det må vel bety halvering av halvmaratiden? 😀

      Vi sees utover sesongen. Lykke til videre!

  2. hehe!!

    Skal under 1:28 på halv ivertfall. Å løpe de mølle øktene du løper er helt hinsides.. Har jeg ikke nubbsjangs til.

    Kommer også til å løpe mye 3 rundern på SRM tror jeg.
    Orker ikke 1 rundern – er ALT FOR SLITSOMT…..

    Prøver heller å løpe 3 rundern i 04:10 tempo eller noe.
    I dag legger jeg meg på sofaen! HVILE i form!

    1. Ja, 3 srm i 4:10 tempo er kjempbra treningsøkt det. Vegar løper nesten konsekvent 3 runder også. Han har sub 39 som pers. Grusløper`n 😉
      Jeg liker 1 runder`n da jeg har mest sammenlikningsgrunnlag her. Gått 18 km ski i dag selv. Strålendes sol! Flotte greier!

Legg igjen en kommentar

