2x3km på Mølle

Løp en fin mølleøkt på lørdag. Satte tempo på 15 km\t, 1 % stigning og lot det stå til. Blir litt som å simulere en 2 x SRM-økt, som jeg har planer om å innføre og ta patent på til våren :). 15 km\t=4 min\km. Dette gir en rundetid på drøye 13 min på srm. (4×3,258).

Første 3k gikk på 11:52. Andre på 12:00. Satte opp farten til 16,5 km\t de siste hundre meterne for å simulere en liten spurt. Mest for moro.

Økta gikk bra, og jeg hadde rimelig god kontroll på pusten. Et bra tiltak jeg ser frem til å gjennomføre i «virkeligheten» til våren. Med Garm?

På intervaller liker jeg polar sitt system mye bedre en Garmin. Under vises den deilig grafen man får frem på Polar Pro Trainer. Et slags bevis for økten 🙂

Legg igjen en kommentar

