6km tempo mølle og oppsummering uke 7

En ok mølleøkt i dag. Satt farten på 15 km\t, lot det stå til og økte gradvis til 16,5 km\t siste km. Ble en gjennomsnittsfart på 3:56 min\km på 6 km. Tiden ble 23:37 noe som i følge runners world er ekvivalent med et halvmraton på 1:29:26 😀

Klikk bilde for pulsgraf

Ukeoppsummering:

Løping 4 økter: 32,6 km

Tid: 03:07:20 t:m:s

Blitt gradvis mere og mere løping nå. Må dog passe veldig på å ikke øke for mye. Kjenner bittelitt rariteter i lysken nå og da. Skal prøve å gå litt på ski i tillegg denne uka som variasjon.

2 thoughts on “6km tempo mølle og oppsummering uke 7

  1. Du er jammen rask på mølla.. Jeg er litt skeptisk til min egen utholdenhet i «høyt» tempo om dagen… Får vel kjøre et 5km testløp selv for å prøve å krype under 20.. Det skulle vært deilig for selvtilliten.

  2. Ja, 5 km testløp. Jeg har notert i dagboka: 6 mars kløfta stadion. Skal «desverre» til Risør den helgen. Ellers er 5 km en morsom distanse jeg aldri har løpt full gass i løp på.. Synd!

Legg igjen en kommentar

