22 km langtur og mnd.oppsummering

Garmin Connect – Aktivitetsdetaljer for 22 km langtur.

Hadde en all right langtur med Vegar opp til Sognsvann, 4  runder rundt, og hjem igjen. Perfekte forhold rundt Sognsvann! Nesten som sommeren.

Her er en liste over det lengste jeg har løpt sammenhengende noensinne:

Stockholm Maraton 42.2 km

Nordmarkstravern 30 km

Langturen i dag 22.4 km!

Sier litt om hvor slapp jeg har vært med langturer ass. Skal gjøre noe med det. Blir altfor sliten og stiv mot slutten. Nå blire turer fra 15 til 20 km en gang i uka.

Måneden:

172 km totalt (133 km løp, 39 km langrenn)

Treningstid:                     17:46:19 t:m:s

133 km er det nest meste jeg noensinne har løpt på en måned. Kun slått av april 2008 da jeg løp maraton :). VM i lite mengde lissom!!

5 thoughts on “22 km langtur og mnd.oppsummering

  1. Jeg er ekstremt fornøyd med Februar. Den måneden med MINST trening (kun 15økter) men vanvittig bra med langturer og intervaller.

    Har 4 langturer på 20km, 30km, 35km og 42km i februar.
    Har løpt 10x1090m hver uke + kjørte i dag 6x2725m med 90sek pause i ca 04:02 tempo. Veldig fornøyd!

    Bare holder deg oppdatert siden du kanskje ikke vil at jeg skal slå deg i 2010 🙂

    ps! Løper mitt første halvmaraton om kun 11 dager.

    1. Hehe.. 42 km langtur. Du er gal! 😀 Jeg var delagt i 2 dager etter min p 22. Men hres bra ut den treningen din. Moro du er fornyd. Blir spennende se hva resultater dette frer til. Kan bli bra. Mye terskeltrening! Hvem halvmara skal du lpe?

  2. Skal løpe en halvmaraton i Holland. Husker ikke helt hva den het, COOP ett eller anna – vanskelig navn. Men er stort og lettløpt tror jeg spesielt hvis det ikke er vind 🙂

Legg igjen en kommentar

