Løp i 2010

Planen for vår\sommer ser foreløpig slik ut:

24. april: 10 km  http://www.sentrumslopet.no Har utfordret Erik Lunde fra krf til duell, og regner med at mosjonisten.com vil henge seg på ;).

9. mai: Tjøllingmila. Et veeldig lokalt løp som ligger rett ved hytta til madammen. Kan jeg lukte på en god plassering totalt? 😀

19. mai: Fornebuløpet 10 km. Aner ikke åssen dette blir. Halvparten av ruta går på sti. Allright å få skikkelig føling med 10 km-distansen.

25. mai: Ryeløpet 5 km: Målet blir å få en kontrollmålt 5 km under 19 mins 🙂

5. juni: Gjerdrumsmila 10 km. wtf?

13. juni: Tunnelløpet 10 km løype i noen tunneller i Bjørvika. Løypa blir kuppert, så noen pers blir detta ikke.

25. juni: Skagerrakmila. 10 km kuppert løype i Arendal sentrum. Løpet går forbi mammas hage lissom!

26 juni Lørdag: Nordmarka halvmaraton: Går fra Damtjern som ligger ved E18 i Lier ca.. ? Virker som en finfin løype.

Lørdag 7 august: Kongsvinger Maraton: 21.1 km

4. september: Nordmarkstravern: 15 eller 30 km. Et hælvete å løpe dette i 2008(vått, vått, vått) men vurdere utifra gjørmefaktoren i løypa.

11. september: Lørenskogløpet 10 km.

11. september: Grefsenkollen opp: 4,5 km Alltid hatt lyst å løpe dette. Vet ikke om jeg ELSKER motbakker, men tror jeg syns det er helt all right.

26. september: Høstens store mål: OSLO MARATON! Løper for 4. gang.. 21.1 km 😀

9. oktober: Gode gamle Nøklevann rundt. ~10 km Persen fra 2007 på 41:11 bør ryke. Er egentlig en sterk tid i denne løypa. Er sykt kuppert!

16. oktober: Hytteplanmila! Skal legge meg fremst i sub 40-feltet og sette 10 km pers!

30. oktober Lørenskog halvmaraton.

I tillegg skal det løpes så mange srm som mulig! 11:30 på 1 srm!

11 thoughts on “Løp i 2010

  1. fin racekalender dette her!
    Fornebuløpet på STI???
    Da gidder jeg ikke å løpe det. Sorry, trodde det skulle gå på asfalt jeg..

  2. Var å løp der på søndag. var mye tilløp til is. Men jeg er litt pessimist for å kunne bli veldig glad og positivt overrasket over et isfritt srm :).

  3. Sti er jo helt rått. Noen som vet hvordan løypa til Nordmarka halvmaraton er? Hvis den ikke er altfor kupert så er det persmuligheter for meg 🙂

    Grusløper’n

  4. Jeg får så vondt i beina av å løpe på sti. En km og jeg har betennelse under beina!

    Skal prøve med mizuno cabrakan skoa mine når snøen går – kanskje det funker bra da!

    Lettvektsko i marka er kanskje ikke optimalt 😛

  5. Regner med du mener Nordmarka halvmaraton…;-)

    Nordmarka Skogsmaraton er jo også noe man kunne vurdert? Skal visst være et veldig bra arrangement.

Legg igjen en kommentar

