Årets 1. SRM

Fikk knapt sove, så mye hadde jeg gleda meg til å begynne å konkurrere igjen. SRM igang! Fantastisk!

Hadde på forhånd planlagt å løpe 2 runder i 4:10 tempo for å teste ut Fredrikstadfarten, men som alltid blir man grepet av stemningen, og de første kilometerne gikk i 4:03 tempo ca.Umulig å ikke ta igjen noen når en føler det går bra :).

Ble uansett 2 runder på noe rundt 26:40. Gir 4:02 fart i snitt på klokka. Føltes bra hele veien, men beina ble slitne mot slutten. Pulsen lå å duppa på 168-170 hele tiden. Det er 88-90 % av maxpuls i 26 minutter, men var langt fra kjørt. BRA tempoøkt!

http://connect.garmin.com/activity/29292138

Vegar er dessverre litt skadet, og sier følgende om egen situasjon:

«Mens dere koste dere på SRM sesongåpning kjeda jeg meg igjennom en styrkeøkt på jobb. Kjørte på med full styrke og det gikk forsåvidt greit. Men det som har skjedd er at jeg har flyttet smerten fra forsiden av kneet til lenger opp rett ved feste mellom lår og kne. Hehe. Så nå er det uproblematisk å gå trapper osv, men vondt å bøye kneet mye. Spesielt. Løp også 10 min på mølle og det gikk greit.»

Håper å se han på SRM allerede neste uke?

6 thoughts on “Årets 1. SRM

  1. nei. Det skal jeg utsette lenge. Blir en 3 rundern i 04:00 tempo. Det er planen. Skal slå en kar på jobb.

Legg igjen en kommentar

