SRM 1 runde.. Sub 12 :)

Chiller (var kaldt) etter løpet med Vegar og Bengt.

Følt meg litt småuggen siste dagene, og var derfor usikker på hva som ventet på Sognsvann. MEN, når jeg kom meg opp der og varmet opp et lite strekke, føltes alt helt fint. Bra! Sesongdebut på 1-runder`n.

Som vanlig settes det ut i et vanvittig tempo.  Hadde glemt å sette på auto-lap, men så på klokka at 1. km gikk på ca 3:35!! Typisk srm-åpning! :D.

Lå første del av løpet på terskel rundt 169-170 i puls. Greide så som mosjonisten nevner, å øke tempo litt og havna til slutt i en heftig spurt med en heseblesende fyr som kom bakfra. Han trudde han hadde meg, men som så ofte skjer får man uante krefter når det spurtes. Deilig! Er spent på farta på siste 258 meterne. Kommer vel på emit sine sider i morgen. Tiden ble 11:56. 2. beste gjennom tidene tror jeg. Garmin-link

Vegar debuterte srm 2010 på gode 12:13. Ringom satte pers på 12:16. Og det uten å ta seg ut. Han blir farlig mann!

Sentrumsløpet ble litt diskutert med Bengt etter løpet. Han satsa på 45 og solid pers.  Sub 40 blir målet mitt. Godt nedpå 39 er drømmen :). Sees der!

LYKKE TIL I LONDON VEGAR! (så lenge vulkanen tillater det)

7 thoughts on “SRM 1 runde.. Sub 12 :)

  1. Nedpå 39? Du løp jo fredrikstad på 1:26 og gruste meg på 1 rundern i dag. Tipper det er ca 5% sjangse for at du løper over 40, 20% sjangse at du løper på 39:xx, 70% sjangse at du løper på 38:xx og 5% sjangse at du løper 37:xx

    Det er mitt tips.
    Selv mener jeg absolutt at jeg bør ha muligheten på 38:30. Spørs om jeg sprekker eller køløping.

    Håper Vegar kommer seg til London!

  2. Jaja. Får se da :). 38:xx hadde vært konge! Men har aldri vært i nærheten av det før. Sentrumsløpet er litt småkupert også.. MEN, kan Sondre løpe sub 30 kan jeg løpe 38:xx.

    38:30! Bra med hårete mål som man sier på forumet 😉

  3. Vi får ta oppsummeringa etter lørdagen.
    Skal dama di ned dit å vente på deg ved mål eller?

    Vurderer å stikke ned der såpass tidlig at jeg får med meg denne 800 m sprinten med de spreke damene opp karl johan ….

  4. Lykke til på lørdag! Det kan se ut som min tid på 10 km-tronen er over for denne gang. Bruk spisse albuer og kom dere så langt frem i starten som mulig, og ikke brenn alt kruttet opp til slottet 😀

  5. Espen: Litt usikker på om hun skal se på. Kommer nok litt an på været :).

    Jeg skal jobb til kl 13, så blir litt usikkert hva jeg gjør før start.

    Heming tar sikkert noe video av de spreke damene…

    Vegar: Tipper min tid på maratontronen i ms&n også over etter helgen!

Legg igjen en kommentar

