Pyramide på bane m\Vegar

Ble økten 800-1000-1200-1000-800 på banen på sognsvann. Total varighet ble ca 17 minutter.  Mange vil kanskje si det er for lite, men vi kjører høy fart, og har trua på at det blir bra trening av det :). Når vi løper såpass fort som 3:12, får man verdifull teknikktrening i tillegg tror jeg.

http://connect.garmin.com/activity/34134684

Farten på min økt i min\km ble henholdsvis:

3:12

3:24

3:28

3:26

3:12

Fornøyd med at det ble så jevnt, men det kosta. Måtte ligge litt i gresset etter siste 800 meter på 2:42 😛

Nå ere et par dager med rolig løping, hvile tirsdag, og rekordforsøk på 1 runder`n på SRM på onsdag. Jeg gleder meg stort! 😀

14 thoughts on “Pyramide på bane m\Vegar

  1. hehe..
    Det der hadde jeg aldri orka. Høres fryktelig slitsomt ut..
    Ligge i gresset?? på trening??

    Er vel kanskje det som må til for å få resultater.

    Blitt sjuk jeg nå, så da blir det et par hviledager som sikkert kroppen synes er digg 😛

  2. Ok, håper du er klar til srm da :).

    Jeg var litt sliten etter 5km og halvhard 14 km «langtur» også. Og vegar var i løpehumør 🙂

  3. Herlig temperatur nå 🙂

    Meldt 13 grader og lett regn imorgen. Da blir det årets første 3 runder på meg 🙂

    1. Konge! :).

      Jeg løper fortsatt 1 runde, men tar en loffetur rundt etterpå, så da snakkes vi.

      Gleder meg ass!

      Skal ta en liten rolig 5 km nå, med et par progressive stigningsløp for å teste det som oppladning :D.

      Stigningsløp ass! Progressivt ass!

  4. Deprimerende å lese blogger der tiden ligger rundt 3.20 og mindre pr km. Hadde jeg kjørt èt drag på den tiden, hadde jeg nok spydd ren syre etterpå 🙂

    PS: Om du er interessert i D vitamin, så kjørte kostdoktorn et innlegg om det igår. Rimellig mange som går på høye doser. 10 000 i u om dagen i et år ga visst ingen bieffekter, men mange effekter. Sykt mye?

    1. Farten er hentet ut av loggen til en garmin FR 305, og ikke tatt med stoppeklokke. Klokka måler en runde til litt mere en 400 meter, dermed blir tidene litt bedre en de egentlig er sånn praktisk talt.. Hadde man målt med stoppeklokke, ville tidene blitt ca 5 sek dårligere vil jeg tro… 🙂

      Morsom lesning om kostholdsdoktorn.. Takk for det!

  5. Lykke til folkens.. Her ligger jeg hjemme og er dritt forkjøla!
    GJør det gutter kan best – synes synd på seg selv!

    Break a leg!

    1. Kjedelig Espen! Bra å bli ferdig med det da. Kommer som regel et par i året.

      Håper det går bra i dag. Føler meg litt sliten, men skal kjøre på! 🙂

  6. Grattis med pers i går; du gjorde som du sa du skulle, og det er bra 🙂

    Ellers kan jeg anbefale denne pyramiden (om du synes det var litt snaut med de 5 intervallene du beskrev over):
    1600m – 1200m – 1000m – 800 – 600m – 400m – 200m (pause 1 runde «radig» jogg). Silja

    1. Skal prøve den. Hemmelig OSi oppskrift ikke sant? ;).

      Og takk for det, hadde kanskje håpa på enda bedre en 11:45, men åpna vist på 3:21 som er altfor hardt, og var i tillegg litt sliten etter årets første sykkeltur. Mener jeg så deg med en kid ved vannkanten også? :). Neste gang skal jeg jammen slå av en prat.

  7. Jepp, hemmelig OSI opskrift (selvsagt!!) 🙂 Og kid’n er min ja; 3år og glad i livet, that’s my boy 🙂 Ses vel på SRM en gang! Silja

Legg igjen en kommentar

