Stor dag for MS&N under The Nike Race!

Løpeklubben MS&N ble grunnlagt i 2007, og har tar utgangspunkt i en facebookgruppe med knappe 10 medlemmer. Likevel har gruppen blant annet hatt årsmøte med referat, egendesignet kopp til medlemmene, fan club og egen lege, Dr. Bjørn :).

Forrige srm satte Vegar ny pers med fantastiske 37:52 på 3 srm, og jeg fikk ny pers på 1 srm på 11:45. Denne uken var det «The Nike Race» til inntekt for Radiumhospitalet, og været som var meldt fikk Vegar til å stille på 1 runde (i frykt for varmen).

Starten på The Nike Race sognsvann. Fantastisk bilde! 🙂

Bildet over viser at intensiteten var på plass.

Vegar og jeg lå stort sett sammen hele løpet, men jeg greide å få en luke på 5-6 meter etter «runding» og avstanden holdt seg. Veldig morsomt å duellere litt, selv om det ikke er noe videre rivalisering ute å går :).  Begge to var meget fornøyd med løpsopplegget og resultat. Åpning rundt 3:30 etter fulgt av to km på ca 3:38, og en avslutning på siste del i 3:06 tempo gav tiden 3:37 på meg, og 3:38 på Vegar! En av mine absolutt beste løpsopplevelser!

5. og 7. plass totalt på 1 srm! (Kvarberg er elitedame) 🙂

Pulsgraf og splittider: http://connect.garmin.com/activity/35463897

Lyke til i Stockholm til de som skal dit!

8 thoughts on “Stor dag for MS&N under The Nike Race!

  1. Lurer på hvordan det gikk med han fyren som tryna. Det ser ikke ut som han fikk tatt seg så mye for med henda. Ser ut som han som sitter litt lenger bak i feltet der, har satt inn en takling på han.

  2. Sykt bra gutter! Er helt rått de tidene dere klarer på SRM ass. Blir bare stiv av å lese om de km tidene der. Og for å presisere – stiv i beina.

    Skal gjøre et sub 12 forsøk i løpet av sommern selv. Fatter ikke åssen det skal gå, men det skal GÅ!

    Skal prøve å henge meg på dere en gang også, Suicide Run for å se åssen det går. Det blir vondt. 🙂

    Sees på Onsdag hvis dere skal. Men jeg skal ta det litt rolig tror jeg. Ikkenoe rekordforsøk.

    1. Jobber nå til onsdag kveld desverre. Men da får jeg trent bra. Trenger det nå. Var å. så på bislett games på fre. Med på bislett en dag?

  3. Jeg er definitivt med på Bislett en dag. Denne uka?

    Jeg stiller på onsdag tror jeg. Vurderer pers-forsøk på 2 rundern. Ser an temperaturen litt.

  4. Godt jobba; pene tider! Bra utsagn: «andré bruker srm som trening, vi trener til srm»…. jeg inngår nok for det meste i kategorien «andre» 🙂 Silja

Legg igjen en kommentar

